کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756774777 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318382 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

بهبود عملکرد یادآوری پیام در Outlook

در سال 2023، مایکروسافت یک ویژگی جدید به نام "یادآوری پیام" را برای سرویس Exchange Online معرفی کرد. پیش از این، نسخه کلاسیک Outlook برای ویندوز دارای یک ویژگی یادآوری پیام محلی بود که چندان قابل اعتماد نبود. ویژگی جدید مبتنی بر ابر، موفقیت یادآوری پیام را به طور چشمگیری افزایش داده است و نیازی نیست که کاربران برنامه Outlook برای ویندوز را باز نگه دارند تا عملیات یادآوری را انجام دهند.

 

بهبود عملکرد یادآوری پیام در Outlook

 

امروز، مایکروسافت چندین بروزرسانی و بهبود جدید را برای ویژگی یادآوری پیام مبتنی بر ابر، بر اساس بازخورد مشتریان، اعلام کرد.

 

اخبار یادآوری اختیاری برای گیرندگان

قبلاً، زمانی که پیامی یادآوری می‌شد، Exchange Online آن را به طور خاموش از صندوق پستی گیرنده حذف می‌کرد. گیرندگانی که قبل از یادآوری پیام، آن را خوانده بودند، ممکن بود در مورد ناپدید شدن پیام گیج شوند. برای کاهش این سردرگمی، اکنون مدیران اجاره دار می‌توانند از یک ویژگی جدید برای ارسال ایمیل‌ های اطلاع رسانی یادآوری به گیرندگان هنگام یادآوری یک پیام استفاده کنند. مدیران می‌توانند این ویژگی را برای همه پیام‌ های یادآوری شده یا فقط برای پیام‌ های خوانده شده یادآوری شده فعال کنند.

 

حداکثر سن پیام قابل یادآوری

پیش از این، یادآوری پیام می‌توانست در هر زمان بدون محدودیت انجام شود. به عنوان مثال، می‌توانستید یک ایمیل 10 روزه را یادآوری کنید. برخی از مشتریان خواستار امکان محدود کردن یادآوری پیام‌ های قدیمی بودند. تنظیم جدید "حداکثر سن پیام قابل یادآوری" به مدیران اجازه می‌دهد دقیقاً همین کار را انجام دهند. مقدار پیش‌ فرض تنظیم حداکثر سن پیام قابل یادآوری 365 روز خواهد بود. با این حال، مدیران می‌توانند آن را بین 5 دقیقه و 10 سال تنظیم کنند.

 

پشتیبانی از مسیریابی دوربرد خارجی

ویژگی یادآوری پیام از یادآوری پیام‌ های ارسال‌ شده خارج از سرویس Exchange Online پشتیبانی نمی‌کند. با این حال، برخی از مدیران ایمیل‌ های داخل اجاره دار خود را از Exchange Online به یک سرویس شخص ثالث یا سیستم‌ های داخلی برای پردازش بیشتر مسیریابی می‌کنند. در این سناریوها، ویژگی یادآوری پیام کار نخواهد کرد. مایکروسافت اکنون با پشتیبانی از یادآوری پیام‌ های داخل اجاره دار که به صورت خارجی مسیریابی شده و سپس برای تحویل به Exchange Online بازمی‌گردند، این مشکل را برطرف می‌کند.

 

هر سه بهبود اکنون برای همه اجاره داران Exchange Online در سراسر جهان در دسترس هستند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50827 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/06/03 تعداد مشاهده: 144
سافت گذر